.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گيلان: كمر ترافيك را مي شكنيم

بهترين مصوبات را در بخش راه داشتيم و با اجراي آنها كمر ترافيك را خواهيم شكست.

مهندس قهرماني استاندار گيلان در حاشيه سفر وزير راه به گيلان با اشاره به اينكه گيلان، استاني مستعد براي تمام كشور است و در سه نقطه تلاقي سه قاره قرار دارد، گفت: گيلان متراكم ترين استان كشور است و با اجراي 70 ميليارد تومان پروژه ها در غلتك توسعه خوبي قرار خواهد گرفت.

وي با اشاره به اختصاص اعتبار 95 ميليارد توماني به راه آهن رشت - قزوين كه 35 درصد پيشرفت فيزيكي دارد، افزود: با راه اندازي اين راه آهن قادر به جابجايي 10 ميليون تن كالا و 3 ميليون تن مسافر خواهد شد و خواستار تاكيد وزير راه به تسريع در اين امر شد.

مهندس قهرماني در افتتاحيه پروژه پل ولي آباد رودبار، اين شهرستان را به علت وسعت، كوهستاني و گسترده بودن بسيار مهم عنوان و اظهار داشت: راههاي روستايي اين شهرستان بايد به ميانگين استاني يعني 38.9 برسد و اين شرايط امروزه با كمك مسئولان كشوري بايد فراهم شود.

استاندار گيلان با اشاره به پروژه هاي زياد دهه فجر در گيلان تصريح كرد: اين توجه دولت به استان نشانگر آنست كه مي خواهد از همه استعداهاي اين منطقه در جهت توسعه و تعالي كشور استفاده كند و براي رسيدن به اين هدف دسترسي به دولتمردان و رسيدگي به مشكلات استان و مردم به قدري آسان شده كه حرف ناشنيده اي را باقي نگذاشته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.945 seconds.